marmollada i wisienki


U nas wiosna trwa w najlepsze. Dzisiejszego dnia aż było mi za ciepło w płaszczu podczas przedpołudniowego spaceru z L.
Byłabym prze szczęśliwa jeśli taka temperatura utrzymałaby się do samej wiosny. 

Rozpoczęlibyśmy sezon na grillowanie, obiady na świeżym powietrzu i co raz więcej spacerów.

Zdjęcia pochodzą z niedzieli, jeszcze wtedy niespecjalnie wierzyłam słońcu za szybą więc odziałam się w swój ulubiony kraciasty płaszcz. Niepotrzebnie! Pogoda była przednia a my rozkoszowaliśmy się na basenie.
Miałam na sobie zielone legginsy w wisienki Mr.Gugu , które w innej kombinacji wyglądały o niebo lepiej.
Na stopach New Balance, w których śmigam każdego dnia. 







płaszcz / coat - jessicabuurman
szalik / shawl - no name
tunika / tunic - romwe
legginsy / leggings - Mr.Gugu
torebka / bag - marmollada
okulary / sunglasses - giant vintage
buty sportowe / shoes - New Balance via sarenza.pl

8 komentarzy:

  1. Das Outfit steht dir sehr gut
    Alles Liebe
    Michelle

    OdpowiedzUsuń
  2. wow der Mantel sieht super aus :)
    LG Anna
    http://annaley5.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na Ciebie i widzę wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i patrzę... i zachwyt mnie ogarnia. Nie mam co ukrywać wielbię Twój styl!
    Irena Krzymińska

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze - genialne buty i torebka, zachwyca mnie ich zesatwienie! Po drugie płaszcza zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger