Nowe rzeczy


Na jednym z moich ulubionych blogów, przeczytałam fajny wpis pt. " spróbuj czegoś nowego.. ". 


Po przeczytaniu kilku linijek pomyślałam '' no właśnie, mogłabym w końcu zrobić coś nowego. To przecież nie musi być wielka rzecz, może to być zwykła drobnostka. " I właśnie po tej myśli powiedziałam: Idziemy na długi spacer, wtoczymy się pod wielką górkę z wózkiem i kupimy kawę na wynos. "
Tego dnia potrzebowałam kawy, nawet nie wiecie jak bardzo. 
A więc snuliśmy się baaardzo powoli, najdłuższą drogą pod największą górkę z wózkiem, prawie zasypiając. Kupiliśmy kawę i po pierwszych łykach odżyliśmy ;)
Jesteśmy herbacianymi maniakami i jedna kawa raz na kilka miesięcy to jest coś.

Pomyślałam, że może wpis Mo Was zainspiruje do robienia nowych rzeczy. Przeczytajcie i zastanówcie się czy jest to coś dla Was.

Na sobie mam wygodny i bardzo luzacki outfit. Po raz pierwszy miałam okazję założyć spodnie z Zary, które zamówiłam prawie rok temu. Wygrałam wtedy kartę podarunkową i złożyłam zamówienie w sklepie internetowym. Na wierzch wcisnęłam się w sportową szarą bluzę i kamizelkę atmosphere. Wygodne buty Emu i wielka pakowna torebka na łańcuszku. Całość dopełniła czerwona szminka na ustach (booosz..kiedy ja jej ostatnio używałam?) i okulary.

ps. jeśli już piszę o robieniu nowych rzeczy.. chyba mogę odhaczyć drugi punkt:
Po raz pierwszy założyłam na stopy buty Emu ( było to bardzo dziwne uczucie ;) )






bluza / hoodie - Małgorzata Salamon
spodnie / pants - zara
kamizelka / vest - atmosphere
szalik / shawl - romwe
buty / shoes - Emu
okulary / sunglasses - giant vintage

12 komentarzy:

  1. Ja to mego lubego wołami bym na spacer na zaciągnęła... nie pamiętam kiedy byliśmy na jakimś.. :(

    a emu ! mój number one <3 na zakupy, na spacer z dzieckiem, do prowadzenia samochodu... zawsze i wszędzie !

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice look... I like it... can I have your scarf?! :D

    Annie
    ♥ Annies Beauty House ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten strój! Jest idealny pod każdym względem jak każdy zresztą. A co do zrobienia czegoś nowego, myślałam o tym dość długo i właśnie dzięki Twojemu wpisowi zaczynam stawiać kroki w nowe wyzwania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cool look!
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  5. toller Look! ;:)

    LG Anna
    http://annaley5.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. really eye-catching!

    http://gregoryxgregory.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetny szal! Już zaglądam do Mo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega okulary :) wygladasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rrwelacyjna stylizacja i piękny kolor wlosow

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger