unicorn


Chyba się powtórzę ale muszę to napisać. Nie sądziłam, że w niebieskim będę się sobie tak podobać.
Ten kolor był dla mnie zawsze na nie, myślałam, że nie jest dla mnie dlatego go odkładałam.
Tym razem zaryzykowałam i byłam w szoku. Dlaczego wcześniej go nie nosiłam? Dlaczego leżał w szafie udając, że go tam nie ma? 
Bluza z nadrukiem jednorożca Mr.Gugu w połączeniu z przykrótkimi jeansami z nadrukiem kwiatów, dla mnie strzał w dziesiątkę. Do bluzy dorzuciłam złoty kołnierzyk, który o wiele lepiej układał się gdy patrzyłam w lustro. Nic na to nie poradzę, byłam trochę styrana zakupami ;)
Dodam, że zawsze ale to zawsze wydaje mi się, że lepiej wyglądam w lusterku niż na zdjęciach :P
Dodatkowo w końcu doczekałam się długo wyczekiwanych nowych butów sportowych. Gdy tylko ujrzałam je w sklepie pomyślałam, że muszę je mieć. New Balance to idealne buty dla mnie <3








płaszcz / coat - romwe
bluza / hoodie - mr.gugu
spodnie / pants - jessicabuurman
szalik / shawl - no name
buty sportowe / sport shoes - new balance via sarenza.pl
kołnierzyk / collar -(niepamiętam sklepu)

10 komentarzy:

  1. Świetna torebka, rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Uważałaś, że niebieski jest nie dla Ciebie? Dobrze, że dałaś mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio serio ;) Zazwyczaj niebieski towarzyszył mi w jeansach i na tym koniec :)

      Usuń
  3. niebieski to zdecydowanie Twoj kolor! super!

    OdpowiedzUsuń
  4. blue <3 forever
    ładnie Ci z pistoletem ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w niebieskim:) Chociaż szczerzę muszę przyznać, ze zestaw średnio mi się podoba, ale za to bardzo pozytywna zmiana w wyglądzie bloga! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się bardzo podoba Twój komentarz, bo bez bólu napisałaś, że średnio Ci się podoba :D
      Rzadko kiedy dostaję takie komentarze, zazwyczaj są to ''super'' i tyle ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. w pierwszym momencie mi czegoś tu brakowało ale widze ze są kolorowe buty więc jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sehr schönes Outfit
    Alles Liebe
    Michelle

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger