vintage dress


Jak by nie było blog prosił się o lekkie zmiany. Za długo gniłam w starych śmieciach.


Na pierwszy rzut poszła zmiana adresu bloga. Przeniosłam się na nową, krótszą domenę. W ten sposób łatwiej było mi podawać adresy bloga itp.
Dzisiaj przekształciłam wygląd bloga, zmieniłam tło i nagłówek. Zostało mi jeszcze kilka rzeczy, które chcę zmienić ale na razie nie mam na to czasu ;)

Kilka dni temu poprosiłam Was o wypełnienie krótkiej ankiety, dzięki czemu mogłam poznać Waszą opinię na temat mojego bloga.
Otworzyliście mi oczy, teraz wiem , które wpisy są dla Was ciekawe a które powinnam odstawić na bok.
Ktoś napisał, że kilka lat temu byłam bardziej wyrazista i ja się z tym zgadzam ale niestety z wiekiem dojrzałam a mój styl troszkę się przekształcił. To nie oznacza, że całkowicie wywaliłam go z mojego życia. Po prostu człowiek się zmienia.
Wpisy z Lisą nadal będę publikować, nie zamierzam zakładać jej osobnego bloga, myślę , że powinnam uważać z ich częstotliwościową ;)
Chciałam Wam raz jeszcze podziękować za swoje uwagi i wypełnienie ankiety! To dla mnie bardzo dużo znaczy! Dziękuję :)

Na sobie mam długą sukienkę w stylu vintage, która w rzeczywistości jest o wiele wiele dłuższa. Niestety jej długość mi nie odpowiadała i ją gdzie nie gdzie podpięłam. Na wierzch kamizelka Oasap przewiązana paskiem. Botki Kaporal i rajstopy w stylu ombree. 

Przypominam, że biorę udział w konkursie, byłabym wdzięczna za kliknięcie i zagłosowanie na mnie. Całe info - tutaj <-





okulary / sunglasses - giant vintage
sukienka / dress - romwe
kamizelka / vest - oasap
ombree rajstopy / ombree tights - romwe
botki / boots - kaporal via sarenza.pl
bransoletki / breclet - saly limon

13 komentarzy:

  1. mega pozytywny look! pozdrawiam!
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalnie i niebanalnie, jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopki takie bym chciała ;)
    i torebusię ;))
    pięknie Monia.

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelki zazdroszczę, a jej połączenie z sukienką genialne! ♥ Jeszcze te buty - obłędne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Wyglądasz naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. cool!
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw. Wciąż z dystansem traktuję takie kamizelki.. Jednak tutaj bardzo ona pasuje. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh god ! Gorgeous sunglasses! I want them so badly! *_*

    www.larrch.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam na Panią patrzeć! Genialnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wszystko razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja!Buty cudowne... :-) Zapraszam na www.vintage-szafa.pl po jakąś sukienkę z lat 50-90 :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja!Buty cudowne...zapraszam na www.vintage-szafa.pl po jakąś nietuzinkową sukienkę z lat 50/60/70/80.90 :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger