Wind


Pamiętacie ten wpis , gdy prezentowałam się w mojej pierwszej sukience ''retro'' ? Zamówiłam ją głównie z ciekawości, jak się będę w niej prezentować. Niestety nie podobała mi się jej długość dlatego poszła w odstawkę i zamówiłam drugą , krótszą sukienkę ze strony Oasap.

Ta jest dla mnie idealna, jest dopasowana i bardzo podoba mi się jej długość. Teraz czekam na wiosnę by móc pokazać ją w całości, bez odzienia wierzchniego zwanego ponczem ;) 
U nas wiosna z wiatrem, który łeb urywa (wrrr). 

Na sobie mam zieloną sukienkę we wzorki, poncho przewiązane paskiem i botki Kaporal. Do tego kocie okulary na nosie, ze strony Giant Vintage.






poncho - tkmaxx
sukienka / dress - oasap
naszyjnik / necklace - Oh.Eve
rajstopy / tights - romwe
botki / boots - kaporal via sarenza
okulary / sunglasses - giant vintage
torebka / bag - recycled by lenka

3 komentarze:

  1. Sehr bunt, aber es steht dir richtig gut:)
    Alles liebe
    Michelle

    OdpowiedzUsuń
  2. mam słabość do tego poncha w połączeniu z tymi obłędnymi butami! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger