Co dziś nosi Lisa? Bonjour


Na laptopie walają się tony zdjęć o których zapomniałam przez nawał obowiązków. Wczoraj dopadła mnie wolna chwila , od razu zabrałam się za segregację, obróbkę i pomniejszanie by zacząć aktualizację.

Lisa raczkuje. Już nie ma, że mogę sobie wyjść z pokoju , teraz ten mały raczek wychodzi wszędzie za mną.

Z raczkowaniem przyszło samodzielne siadanie, bez żadnych pomocniczych poduszek i opieranek. 

Zdjęcia robiłam pewnego ładnego dnia, przy otwartym oknie i wietrzącej się pościeli. Były zabawy, zjedzony deserek i długie siedzenie na dworze.
Na sobie ma domowego zwyklaka z przepiękną opaską KoTo.



bluzka / blouse - c&a
legginsy / leggings - c&a
opaska / band - KoTo

3 komentarze:

  1. super!
    zapraszam na moja aukcje- spodniczka Mosquito
    http://allegro.pl/spodnica-mosquito-styl-folk-rozmiar-m-i4086503196.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger