Co dziś nosi Lisa? Granatowa sukienka NoNiNo


Oszalałam na punkcie dziecięcych ciuszków! Mogłabym je przeglądać w internecie godzinami i nigdy nie mam dość.
Dziecięce buty to drugie zaraz po ciuchach czego nie mam dość. Są takie słodkie, że najchętniej wykupiłabym cały asortyment dziecięcego działu dla L. ;)
Ostatnio dziecko mi oszalało i zaczęło wykazywać chęci raczkowania! Raz do tyłu - raz do przodu i tak w kółko.. ;)

Pamiętacie ten wpis w którym pisałam Wam o bodziako-sukience NoNiNo? Po 3 miesiącach przyszła pora na drugą o rozmiar większą. Granatowa bodziako-sukieneczka w czerwono białą krateczka z dwoma uroczymi guziczkami. W żadnym innym sklepie nie widziałam takich wygodnych sukieneczek dla małych dziewczynek dlatego jestem wielką fanką projektów NoNiNo. Ich produkty możecie kupić na tutaj








sukienka / dress - NoNiNo
rajstopki / tights - h&m
opaska / band - KoTo
buty sportowe dla dziewczynek / sport shoes - Converse via sarenza.pl

5 komentarzy:

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger