Co dziś nosi Lisa? Name It



Wiecie co? Ja już nie nadążam! Nie nadążam nad prędkością z jaką rozwija się Lisa. Jest to wielki plus ale i także minus. Zanim się obejrzę, zatęsknię za tym wszystkim co tak szybko przemija. Zanim się obejrzę , Lisa będzie już biegać a czas kiedy tak bardzo mnie potrzebuje mini nieodwracalnie. 
Brakuje mi palców u rąk by wyliczyć co już potrafi. Siedzi stabilnie i to już jej nie wystarcza. Z uporem maniaka podbiera się o moje nogi , klęcząc na kolanach i stawiając jedną stópkę na podłodze. Nie mogę jej zostawić samej w pokoju nawet na minutę, nie dlatego, że sobie może coś zrobić a dlatego, że w trakcie minuty L. jest już za mną w kuchni/łazience ;)
Kiedyś wydawało mi się, że obce dzieci strasznie szybko rosną ale to co dzieje się kiedy jest się mamą staje się niemożliwe, bo ja sama siebie się pytam : ''kiedy ten czas uciekł?''.

płaszczyk / coat - ZARA
bluzka / blouse - Name It
legginsy / leggings - H&M
czapka / cap - Bibidreams
buty sportowe dla dziewczynek / sport shoes - Converse via sarenza.pl




Nareszcie po 6 miesiącach postanowiłam zamówić jakąś ładną i niedrogą torbę do wózka.Moje jedyne wymogi były proste - musi mieścić dużo i mieć ''ten wygląd''. Postawiłam na czerń z czerwonymi kropkami. 
Przeszukałam Ebay i znalazłam tą jedyną marki no name ;) Do torby dołączona była mata do przewijania dzieciola. Mata nie byle jaka, bo idealna na starsze dziecko. Cena - 24 euro z wysyłką. Expresowa dostawa i torba jest już ze mną. A poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się z wózkiem. 












6 komentarzy:

  1. Ciuszki Name it są najlepsze! Płaszcztk Lisy cudowny! A Lisa słodziutka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknieee Lisa! <3
    a torebucha widać pakowna, że hoho ;)
    buziole Sis ;** i dla Cioci też buź, ;)**

    www.hulankiblanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG !such cute picturess. :)
    Love
    Nitika
    PS - new outfit post up on my blog : http://www.theshopaholic-diaries.com/2014/03/ootd-cropped-it-right.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia:)małe conversy coś przesłodkiego:)pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta Lisa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale duża już ta Twoja córa i jak zawsze modnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger