Collar


Chciałabym Wam tutaj pisać długie teksty, które by zapierały dech w piersiach i takie po których myślelibyście : " Ależ ona świetnie pisze ". Ale rzeczywistość jest inna i moja gramatyka, pisownia i teksty są bardzo słabe, chociaż staram się bardzo.. nie tylko dla Was ale i dla siebie.


Czasami brakuje mi tej ''weny'', która da mi kopa i napiszę naprawdę coś ciekawego. Ona przychodzi kiedy jej się zechce a ostatnio ma niezłego lenia. Może to ta wiosna ją rozleniwiła albo zmęczenie ją wzięło? Nie wiem!
Jeśli moja ''wena'' to czyta, to mam dla niej krótką informację: Halo, pora się obudzić! Weź się w garść i zacznij się nakręcać bo blog cię potrzebuję i ja też.

Tunika, która mam na sobie zamówiłam na Romwe, założyłam do niej burgundowe legginsy i na wierzch kurtkę, która odkopałam z szafy R. Tam przechowuję rzeczy, które nudzą mi się i muszą przeczekać na swoją kolej ;)
Na stopach sportowe buty New Balance a na ramieniu wielka torebka od Marmollada.
Na szyi zagościł mi piękny futrzany kołnierzyk, który można dostać w StudioPomysłów.






kurtka / jacket - zara
tunika / tunic - romwe
legginsy / leggings - Front Row Shop
torebka / bag - marmollada
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty sportowe / sport shoes - New Balance via sarenza.pl
kołnierzyk / collar - studiopomysłów

7 komentarzy:

  1. chyba wlasnie odkrylam moja bratnia dusze w kwestii milosci do okularow!


    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne te okulary, bardzo oryginalny ksztalt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jakaś piękna! :)
    i te okulary..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, ciekawy styl, rzadko kiedy taki widzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko mnie zachwyciły okulary <3 Boskie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger