Hippie Jippie Yeah


Zestaw dokładnie z tego wpisu , podczas małej wycieczki do Bobenheim. Typowo, wygodnie i na luzi ale z domieszką ''inności''. 
Mam za sobą dość ciężki tydzień, mnóstwo spraw do załatwienia, które wzięły się znikąd. 
Do tego doszła przepełniona ciuchami szafa, którą w końcu wywaliłam na środek pokoju i zrobiłam porządek, dlatego sporo rzeczy trafiło na KleiderKreisel do sprzedania.  W tym momencie prowadzę odprzedaż ciuchów jedynie na terytorium Niemiec. Z tego co zostanie zabiorę ze sobą do Polski i może będą tu zainteresowane osoby odkupieniem ciuchów i butów, które czekają na nowego właściciela ;)

Przyszła wiosna więc pora na porządki!

To jeszcze nie wszystko , druga tura rzeczy czeka na zdjęcia ;)

Nie wiem jak Wy ale ja korzystam z wiosny na 100%. Co prawda przez weekend panowała niezbyt miła pogoda (jak to zwykle gdy ma się jakieś plany) ale dzisiaj znów wyszło słońce dlatego chowam aparat do torebki i wyruszam na spacer! Ahoj!

Na sobie mam marynarkę w kratę z Romwe (uwielbiam ją), prześwitujący żółty sweterek z nadrukiem marynarza i biały t-shirt Hippie Jippie Yeah ze strony Hippie Love. Reszta to tylko jeansy, sportowe buty etc. 





marynarka / blazer - romwe
naszyjnik / nacklace - laTuli
sweter / sweater - oasap
szalik / shawl - no name
t-shirt - hippie love
spodnie / pants - romwe
buty sportowe / sport shoes - new balance via sarenza.pl
okulary / sunglasses - giant vintage

10 komentarzy:

  1. no pogoda piękna :-) marynarka dosyć ciekawa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wszytko ok ale nie podoba mi się marynarka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaadnie!
    jak będziesz coś sprzedawać z szafy,to dawaj znaka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny set!
    Spodnie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się marynarka:) okulary też są wyjątkowe. Masz styl !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie, lekko z nutką vintage!
    <3
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look :) również lubię sportowe buty do codziennych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger