JUmpsuit i sportowe Nike


 Elegancki kombinezon i sportowe buty? Czemu nie? Ważne by całość była zgrana i dopasowana.

Zamawiając ten kombinezon ze strony Persunmall od razu wiedziałam z czym go połączę. Stonowana czerń i krata kombinezonu świetnie sprawdziła się ze sportowymi butami Nike w kolorze neonu i czarna marynarką w wyraziste kwiaty. Do tego ogromne lenonki Giant Vintage i filcowana torebka by Marmollada. Love it!








kombinezon / jumpsuit - Persunmall
marynarka / blazer - Romwe
okulary / sungllasses - Giant Vintage
buty sportowe / sport shoes - Nike
kolczyki / earrings - Romwe

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!! Myślałam, że to spodnie+koszula :P wygląda bardzo elegancko, a za razem rockowo!! Zdobiona marynarka jest cudowna, dzieło sztuki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja też mam takiego koloru buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne buciki;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są cudne. wogóle całość wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  5. kombinezon i marynarka <3
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. PETARDA!!
    TO NAJLEPSZE KOLOROWE POŁĄCZENIE

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu Cie uwielbiam całą :-) a tego kombinezona to se ja musze chyba tez sprawic :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jacie, ten kombinezon jest obłędny! Bardzo mi się podoba! I połączenie z butami też jak najbardziej na tak! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty super, możesz napisać jaki to dokładnie model? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny outfit - buty rewelacyjne żarówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then orange long dresses shows the neat and pure of a girl.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger