Marzenia


Czy Wy też marzycie w ciągu dnia i nocy, nie zdając sobie z tego sprawy?

Ja tak marzę.. przez dzień w głowie potrafi mi się przewinąć miliony marzeń. Te konkretne, przychodzą porą gdy idę spać. Wtedy właśnie marzę o wielu rzeczach, których nie zdradzę by nikt mi ich nie odebrał.
Czasami jednak marzę o zwykłych rzeczach. Chciałabym pojechać w nieznane i przeżyć zwykłą przygodę.
Zrobić coś szalonego, poznać nowych ludzi.. są to tak proste rzeczy ale jednak trudne jeśli nie można tak po prostu spakować się i pojechać. Kiedy ma się dziecko nic nie jest takie proste.. W takiej sytuacji ja muszę wszystko zaplanować i przemyśleć by nie zrazić się do kolejnej planowanej podróży.
Brakuje mi przygód. Muszę przywyknąć.

A Wy o czym marzycie?
Może powinnam zrobić listę marzeń i ją tu wypisać? :)









płaszcz / coat - jessicabuurman
marynarka / blazer - romwe
bluzka / blouse - oasap
spodnie / pants - vero moda via defshop
botki / boots - jonak via sarenza.pl
okulary / sunglasses - giant vintage

9 komentarzy:

  1. OCZKA są!!!!!!!!!! :))
    ładnie Ci w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób listę marzeń! Jeśli nie dla czytelników, to dla samej siebie! :) Marzenia są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. No zrób tylko ich tu nie pisz, lepiej aby się spełniły :) marynarka wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja marzę przez większość czasu :P
    Ale żeś piknie zestawiła te kraty! Aj, w ogóle uwielbiam te Twoje połączenia, mam wrażenie, że tylko Tobie pasują i wyglądają tak naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Der Mantel ist einfach nur MEGA!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger