Pustka w głowie


Ostatnio ciężko mi się nad czymkolwiek zastanowić. W głowie mam miliony myśli, które tylko czekają na przelanie ich w notatnik.
Jest ich tak wiele.. buzują i męczą mnie a kiedy chcę z nimi coś zrobić w mig uciekają i chowają się po kątach mojej dziwnej głowy. 
Kładąc się do łóżka znów wracają a ja nie mam przed sobą otwartego notatnika by je gdzieś przelać..
Jest wiele tematów o których chciałabym tutaj napisać ale jakieś wewnętrzne ''coś'' nie pozwala mi tego zrobić. Czekam na ten odpowiedni moment, który odpuści i da mi wszystko przelać w jedną całość.

Tymczasem zostawiam Was z poniższymi zdjęciami i zwyklakiem. Na sobie mam wełniany płaszcz w kratę zamówiony na stronie Romwe, wygodne jeansy i buty sportowe. Na nosie wielkie okrągłe okulary od giant vintage, którym dałam drugą szansę ;)











płaszcz / coat - romwe
sweter / sweater - romwe
t-shirt - Mr.Gugu
spodnie / pants - romwe
szalik / shawl - no name
buty sportowe / shoes - New Balance via sarenza.pl
okulary / sunglasses - giant vintage
torebka / bag - def shop (adidas)

18 komentarzy:

  1. Super zestaw, uwielbiam Twoje połączenia !! :-). Obserwuję Cie od bardzo dawna i cenie za taki świetny styl i nie popadnięcie w rutynę jaka panuję teraz wszędzie :-) Pozdrawiam Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  2. okrąglaczki dają czadu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. daj jakieś zdjęcia z bluzką w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą w kolejnym wpisie :D Gdzie już to obczaiłaś? :D

      Usuń
  4. Kochana zawsze uwielbialam Twoje sety a teraz kocham je jeszcze bardziej! ♥
    Z racji ze wracam do blogowania serdecznie zapraszam Cie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile faktur i warstw <3 mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie dziś zastanawiałam się czy nie kupić sobie New Balance warte są zakupu?Wyglądają świetnie!pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okulary ;) zainwestuje w takie, dotychczasowe nie przeżyły spotkania z tyłkiem młodszego brata siupającego po łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Monia- ma się to oko (sic!) ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sehr schönes Outfit :)
    Einfach nur richtig toll kombiniert!

    Liebst,
    http://erdbeercola.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Steht dir wirklich gut:)
    Alles liebe
    Michelle

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikt nie potrafi łączyć rzeczy jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwyklak? Jaki zwyklak? W takich kolorach promieniejesz. Zimnych i kontrastowych.
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Hammermäßiges Outfit :)

    Liebst, Jules von VanillaBrowny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger