SKULL


Siedzę i siedzę i nic mi do głowy nie przychodzi co mogę tutaj naskrobać pod tym skromnym postem wypełnionym zdjęciami...
Wielka czarna dziura w głowie, otco! 
W ostatnim czasie pokochałam szarości ale nie takie zwykłe bo z nutką pasteli/rożu/pustego koloru, jak kto woli. Lubicie róż? Bo ja zawsze się przed nim chowałam aż do czasu, gdy tak z dnia na dzień zaczął mi się podobać. Sama nie wiem skąd mi to przyszło, chyba tak po prostu znikąd.












marynarka / jacket -romwe
t-shirt - oasap
spodnie / pants - romwe
naszyjnik / necklace - no name
botki / boots - jonak via sarenza.pl
okulary / sunglasses - zerouv
chusta / shawl - second hand
torebka / bag - katsu.pl

7 komentarzy:

  1. cudny zestaw.
    Czacha rządzi!!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna marynarka. Swietne polaczenie rzeczy 'z innej bajki'

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudowna marynarka, też bym sobie chętnie taką sprawiła :))
    a thousand Silhouettes

    OdpowiedzUsuń
  5. to lepiej nic nie pisz tylko wstawiaj zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger