Strawberry head


Poznajcie truskawkę śmiejkę. 

Każda mama ma swój styl i właśnie dzięki niemu dziecko wygląda lepiej lub gorzej. Są mamy, które ubierają swoje córeczki w różowe i 'słitaśne' ubranka i są takie , które wolą dzieci w przeróżnych wariantach kolorystycznych. Ja należę do tych drugich mam. 
Lisę staram się ubierać wygodnie i fajnie dlatego nie zbyt często zakładam jej sukieneczki. Znacznie bardziej podoba mi się w wygodnych legginsach , fajnych czapeczkach i wygodnych butach sportowych, ewentualnie dziecięcych kapciach

Ostatnie nowe zdobycze to truskawkowa czapucha z H&M i dzianinowy płaszczyk Zara, które idealnie pasowały na piątkową pogodę. 








Lisa:
czapka / cap - H&M
chusta / shawl - no name
płaszczyk / coat - ZARA
legginsy / leggings - early days
buty sportowe dla dziewczynek / sport shoes - Converse via sarenza.pl








Ja mam na sobie:
płaszczyk/coat - oasap
otulacz / shawl - hippie love
spodnie / pants - Bershka
botki / boots - Bershka

5 komentarzy:

  1. Najbardziej ze stylizacji podoba mi się czapeczka ;) Przypomina,że lato już nie długo :) No i świetne buty ! Sama jestem na etapie poszukiwań dla swojego smyka fajnych butków w stylu trampek ! :) Pozdrawiam Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie jesteście stylówy i obie Was uwielbiam ;))
    truskawka rządzi i Twój splot na głowie.
    kiedy rozpuścisz grzywkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rejka, Dziękuję!
      Z grzywką to czekam na odpowiedni moment :D Właściwie to nie wiem gdzie ona sięga bo ciągle czeszę się do tyłu lub na bok ;)

      Usuń
  3. Hey, bin gerade zum ersten Mal auf deinem Blog gelandet. Gefällt mir gut :) Ich werde in Zukunft öfter vorbei schauen. Lieben Gruß aus Mainz:)

    http://itchy-feet-blog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszvzyk i czapeczka ;) też należę do tych drugich mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger