Blue Collar


Nasycenie rządzi!
Dawno na stronie Oasap.com nie widziałam tak świetnej nasyconej kolorami kolekcji ciuchów. W pewnym momencie wiało nudą i tandetą aż tu nagle widzę, powyższą bluzkę , którą dodaję do koszyka i zamawiam. 
Przyszła błyskawicznie szybko bo zazwyczaj czekam mniej więcej 2-3 tygodnie ale tym razem była u mnie już po tygodniu.

Na czuprynie podziwiajcie mój moherowy beret z H&M (promocja, 50 centów) a torebeczka wyszperana w szmateksie (Mannheim).  Reszta to tylko okularki, jeansy i ulubione buty Coolway
Dawno nie czułam się tak dobrze!

A ostatnio w mojej głowie rozbrzmiewa fajna nutka : 







bluzka / blouse - Oasap
jeans - ZARA
torebka / bag - second hand (ZARA)
okulary / sunglasses - Giant Vintage
czapka / cap - H&M
buty / shoes - Coolway via Sarenza.pl

6 komentarzy:

  1. jestes genialna, jak zwykle :* :)
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk jesli moglabym Cie prosic o klikniecie na strone sheinside bezposrednio z mojego najnowszego posta, byloby super!:) chcialabym z nimi wspolpracowac i potrzebuje 100 klikniec z mojego bloga na ich stronę:) z góry bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka mega-chyba bym Ci ukradła ;)
    i kolorowa bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory rządzą, a zwłaszcza wzory. Dla mnie stonowane i jednolite kolory to nuda.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger