Co dziś nosi Lisa? arbuziki


Gdy tylko zobaczyłam te dziecięce kapcie firmy Robeez od razu wiedziałam by je zamówić dla L. Idealnie wpasowują się w klimat wiosenno-letni. Są bardzo soczyste i aż chciałoby się zjeść takiego soczystego arbuza ;)


Kilka razy nawet przyłapałam ją gdy zdjęła kapcia by móc go po cichutku kąsać. Dobrze, że były to jedynie pojedyncze akcje. 
Ten słodki turkusowy sweterek w białe kropeczki L. dostała w prezencie od swojej (przyszłej) mamy chrzestnej. Mieliśmy w weekend długo wyczekiwanych gości. Nie tylko L. została obdarowana prezentami. Nie wiem czy sobie tak zasłużyłam by dostać wielki worek Wedlowskich Michałków, może ładnym uśmiechem a może zrobiłam coś dobrego? Nie wiem ale bardzo bardzo dziękuję <3 
Niedziela była bardzo udana a zdjęcia robiłam w pochmurny poniedziałek podczas przedpołudniowego spaceru na pocztę.








sweterek / sweater - Cool Club (smyk.pl)
spodenki / shorts - H&M
rajstopki / tights - H&M
kapcie dla dzieci / sleepers - Robeez via Sarenza.pl
czapka / cap - H&M

7 komentarzy:

  1. Lise zawsze chciałoby się schrupać! Magda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna dziewczynka i jeszcze modnie ubrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia-daj zdjęcia w bluzce w sarenki i Lisę w kwiatowych gatkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne buciki, widać że rośnie

    zaprasza, do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ona jest cudowna ♥ buciki i sweterek mega ♥ a w tej czapeczce wygląda przeuroczo ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger