Co dziś nosi Lisa? dots leggings


Tak tak, L. zaczęła sama wstawać i nie myśli ciągle siedzieć na pupie. Raczkowanie i siedzenie to za mało, dlatego gdy tylko widzi coś czego może się złapać od razu wstaje i stoi.

.......................................................................................................................................

Dobrze wiecie, że jestem osobą, która uwielbia kolory i łączy niemożliwe ilości wzorów i kolorów , tak L. uwielbiam w szarościach i bardzo jasnych kolorach. Pokochałam u niej tą delikatność i kocham ten zestaw.
To jednak nie znaczy, że rezygnuję z kolorowych ciuszków dla dziecka. 
Na tych małych cudownych stópkach królują po raz pierwszy założone pastelowe dziecięce sandały od Rose & Martin.




Za każdym razem gdy pokazuję stylówkę L. zapominam Wam napisać, skąd wziął mi się pomysł nazwania jej postów : "Co dziś nosi Lisa". Nazwę przemyciłam z mojego ulubionego bloga parentingowego Wronek.pl . Próbowałam ją wykluczyć i zmienić na coś innego, jednak nie umiałam. Ciągle wchodziła mi na myśl więc tak pozostało. Mam nadzieję, że Mama Wronka mi to wybaczy ;)





bluza / hoodie - ZARA %
legginsy / leggings - H&M %
czapka / cap - H&M
sandały dla dzieci / sandals - Rose & Martin via sarenza.pl


5 komentarzy:

  1. ależ Ci pięknie Lisa w takich szarościach! <3
    super-ro ;)**

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne fotki :))
    mała wygląda bosko

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie podobne te zdjęcia przy ławce zrobiłyśmy :) ale Twoje ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodka, a jaka już silna!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger