Co dziś nosi Lisa? Flowers


Nareszcie po dość długim oczekiwaniu, zbieraniu pieniędzy i odmawianiu sobie wielu rzeczy mogę nareszcie cieszyć się nowym szkiełkiem. Co prawda kilka ostatnich wpisów było już nim foconych ale to dziś chciałam o nim napisać.
Pierwszym poważniejszym szkiełkiem było 50mm, na które również długo czekałam. I powiem Wam, że fajnie jest tak troszkę dłużej poczekać a potem się nim cieszyć i używać, niż kupić i po czasie walnąć w kąt. 
Aktualnie przeszłam na 35mm, którego pragnęłam od 6 miesięcy. Wiedziałam, że bardzo przyda mi się w domu. Dzięki niemu mam wiele świetnych zdjęć z udziałem mojej cudownej L. Nie muszę już przytulać ścian by złapać odpowiedni kadr, wystarczy, że sobie przed nią usiądę i będę kadrować.
Dlatego teraz nie gniewajcie się, że więcej jest L niż mnie, za jakiś czas nadrobię ;)







opaska / band - KoTo
bluzka / blouse - Name It
apaszka / schawl - second hand (moja)
legginsy / leggings - C&A
dziecięce kapcie / sleepers - Robeez via sarenza.pl

6 komentarzy:

  1. gdzież byśmy się tam mieli gniewać - Lisa jest cudna i chcemy więcej, więcej, więcej!
    pięknieee <3
    buźź!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lisa obłędnie wygląda w tej opasce ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocze zdjęcia<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. minki Lisy- pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ! Jestem zachwycona!
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger