Co dziś nosi Lisa? góralska kamizelka


Ostatnio co raz częściej myślę, że L. jest o wiele starsza niż w rzeczywistości ma miesięcy. 

Niedawno przecież skończyła pół roku a już chwyta się łóżka/łóżeczka/odkurzacza i wszystkiego co jest wyższe by stanąć na nóżki. Po czym się puszcza i leci do tyłu. Nie raz wyrżnęła ale nie popuści dopóki nie będzie stała stabilnie. To tak jak było z raczkowaniem, nie popuściła dopóki nie zaczęła śmigać z pokoju do pokoju.  

Boję się ją zostawiać samą w pokoju by nie narobiła sobie krzywdy dlatego za każdym razem gdy idę po mleko ona idzie do łóżeczka.
Od kilku dni zaczęłam myśleć o jej pierwszych bucikach do chodzenia. Na FB dziewczyny dały mi kilka rad co do dziecięcych butów. Przeglądałam nową kolekcję dla dzieci i znalazłam kilka fajnych modeli, tylko nie wiem czy są one odpowiednie. Rzadko mam okazję pojechać do miasta więc raczej zaryzykuję i zamówię coś przez internet. Dobrze, że jest możliwość zwrotu 
towaru, ewentualnie wymiany.

Może któraś z Mam by mi poradziła, czy buty, które wybrałam będą odpowiednie.
Zastanawiam się nad:
1) Little Mary / 2) Kickers / 3) Rose & Martin / 4) Bopy
Byłabym wdzięczna za opinię.






kamizelka / vest - H&M
bluzka / blouse - ZARA
opaska / band - KoTo 
spodnie / pants - Topolini
buty sportowe dla dziewczynek / sport shoes - Converse via sarenza.pl

15 komentarzy:

  1. 1 i 3 wyglądają "na oko" na solidne i wygodne. 2 mają dużo łączeń, przydałoby się zobaczyć na żywo i dotknąć czy coś by nie uwieralo itp. 4 mają dziwną podeszwę. Gdybym to ja miała wybierać zdecydowalabym się na 3. Pozdrawiam. Ps. Lisa prezentuje się świetnie w tym wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnych bucików nie przetestowałam, także nie pomogę.... rzeczywiście Lisa twardy charakterek ma:) pewnie niedługo zacznie biegać:)pozdrawiam Ola La

    OdpowiedzUsuń
  3. bo Lisa to taki szybcik ;**
    a czy buciorki wygodne - nie wiadomo, ale jedno jest pewne.. są cacy!
    ;)**

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnych bucikow nie miałam ale te w kwiatki wyglądają uroczo i solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę taką kamizelkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobacz jeszcze buciku firmy Gucio odpowiedznie do nauki chodzenia i super wygladaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , wygoglowałam i wydają się być świetne :D

      Usuń
  7. Góralka z pełną klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty najlepiej na suwak z boku, najłatwiej się wkładają i najszybciej, w butach dla dziecka chodzi o to żeby była usztywniona pięta.najważniejsze żeby były o 1 cm do 1,5 większe niż Lisa ma obecnie długość stopy i żeby łatwo je było założyć i zdjąć:) a w domu niech lata na bosaka w tedy najlepiej się kształtuje stopa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takich szukam po znanych mi sklepach ale wszędzie są sznurowane. Na jesień mam jeszcze troszkę czasu wiec podczas wizyty w Polsce wybiorę się na sklepy. Teraz rozglądam się za jakimiś sandałkami by w razie czego kupić coś na lato. Nie wiem kiedy spodziewać się pierwszych kroczków L. :)

      Usuń
  9. ja też żadnych z tych nie miałam ale sztywna kostka to podstawa ;)
    piękna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.deichmann.com/PL/pl/shop/marki/Elefanten/00006001214304/buty*dzieci%C4%99ce.prod?r=5&c=3&filter_brand=elefanten&st=PRODUCT&filter_cat=marki/elefanten&filter_brand_c=6&filter_brand_r=6
    a może z takiej firmy? też są dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link :) Zapomniałam o tym sklepie.

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger