Co dziś nosi Lisa? Kitty leggings


Czy wyobrażam sobie czym będzie zajmować się moja córka za kilkanaście lat? Jakie będzie mieć marzenia, co będzie ją bardziej kręcić, muzyka czy plastyka a może gimnastyka? Jeszcze się nad tym nie zastanawiałam ale chciałabym by miała swoje marzenia. Nie mam zamiaru wtrącać się w jej zainteresowania i wybory. Jeśli będzie potrzebowała porozmawiać, chętnie jej doradzę i powiem co myślę.
Ostatnio upodobała sobie mój aparat a raczej pasek od aparatu jako fajną zabawkę. Dałam jej nawet swojego starego analogowego Kodaka ale nie zabawił jej na długo.






czapka / cap - second hand
bluzka / blouse - Asos
legginsy / leggings - H&M
buty sportowe dla dziewczynek / sport shoes - Converse via sarenza.pl

7 komentarzy:

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger