coolway


Dopadło mnie przesilenie wiosenne.

Mogłabym spać non stop, potrafi mnie rozdrażnić byle szczegół i jadaczka mi się nie zamyka.


Irytuje mnie ludzka głupota , ciekawość i wścibskość. Koleżeństwo na niby. Nerwica mnie bierze ile fałszywych jest ludzi w okół nas. Wrrrr...

Na sobie mam wygodny zwyklak, który założyłam na grilla u niestety byłych sąsiadów.











kurtka / jacket - Reserved
koszula / shirt - Romwe
spodnie / pants - Defshop ( Vero Moda )
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - Marmollada
buty / boots - Coolway via Sarenza.pl

9 komentarzy:

  1. koszula..<3 śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem coś o tym (jeśli chodzi o to Twoje samopoczucie-też tak mam)
    ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za różem ale w tym wydaniu mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombel cudny, ale kochana twoje okulary, koszulka żółta-one tak mi wzrok przyciągały :D
    Cudo-genialne :D boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo Twojego przesilenia wiosennego, ślicznie wiosennie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aleeeż jesteście truskawkowe! <3
    ;)***

    OdpowiedzUsuń
  7. vardzo fajne stylizacja

    a myslałam może że zrobić stylizację podobną do córeczki i ciebie fajnie by to wyglądało

    zaprasza, do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger