CottonoveLOVE!


W końcu do nas dotarły nasze promieniejące się w świetle Cotton ball lights od Cottonove Love. Troszkę na nie czekałam ale warto było!

Cieszą się one dużą popularnością i od niedawna można je dostać w Polsce. O co w tym chodzi?
Cottonove Love to sklep internetowy z przepięknymi cottonowymi kuleczkami do których dołączony jest przewód elektryczny. Na stronie można zamówić gotowe aranżacje kolorów a także stworzyć swoją własną i niepowtarzalną paletę barw. Idealne do sypialni, salonu i dziecięcego pokoju. 

Miałam wielki problem z wybraniem odpowiedniej kompozycji do naszej sypialni, dlatego wybrałam gotową paletę barw. Kolejny zestaw zamówimy do pokoju Lisy, kiedy już będzie na tyle duża by opuścić naszą sypialnie ;)

Cottonove Love można zamawiać na stornie http://www.cottonovelove.pl/









ps. na zdjęciach sa tylko przymiarki do odpowiedniego ułożenia kolorów cottonowych kul. W kolejnej odsłonie, będzie bardziej estetycznie ;)

5 komentarzy:

  1. Nigdy o nich nie słyszałam, ale baardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie klimatyczne i piękne zdjęcia! <3
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak Ci szczerze powiem, że od razu skojarzyły mi się te zdjęcia z Bożym Narodzeniem.. ;) Może przez tego renifera? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może a ja Boże Narodzenie uwielbiam, tzn nie samo święto a przygotowania do świąt i ten klimat :D

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger