ROT


Im więcej czerwieni tym... lepiej! 
Mój humor na 1 kwietnia? Duuużo czerwieni. Czerwone rurki z wyższym stanem odkupione od P. i lekko skrócone są najwygodniejszymi spodniami jakie mam w szafie. Lekko luźnawe takie jakie lubię. Czerwona koszula z krótkim rękawem i białym kołnierzykiem z Oasap. Podobno te oczy należą do Kenzo. Nie wiem, nie znam się, jestem mało dokształcona w tych sprawach ale wiem jedno, są świetne bo gdyby nie to nie miałabym jej w swojej szafie. 

A teraz koniec o szmatach zwanych ciuchami i przejdźmy do innego tematu.

Jestem własnie w trakcie kopiowania zdjęć do wywołania. Kilka lat temu zaczęłam uzupełniać swoje albumy zdjęciami, takimi na papierze, wywołanymi , które najlepiej ogląda się w albumach fotograficznych. 
Od niedawna próbuję nadrobić swoje albumy, jestem do tyłu jakieś 4 lata a zdjęć z dnia na dzień przybywa.
Kocham robić zdjęcia a później po jakimś czasie usiąść, wziąć album w ręce i oglądać. Też tak macie?













bluzka / shirt - Oasap
spodnie / pants - no name
torebka / bag - Katsu.pl
buty / shoes - coolway via sarenza.pl
okulary / sunglasses - giant vintage 

15 komentarzy:

  1. Schönes Outfit, nur die Tasche mag ich nicht :P
    Aber ansonsten richtig hübsch. Rot ist sowieso eine wunderschöne Farbe

    Habe noch ein tolles Wochenende!
    Liebst,
    http://erdbeercola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsza stylizacja ever !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetnie wyglądasz! okulary mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look.! Sieht sehr geil aus! Beide Daumen hoch für den Fashion-Mut. Like really much!

    X, Ania von www.overdivity-fashion.blogspot.de
    Facebook | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Sehr schönes Outfit.
    Sieht wirklich gut aus! (:

    Liebe Grüße
    jelaegbe.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes poprostu genialna! ta torba wymiata, hahah :D Calusy :*
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna bluzka! Napis "oczy mam wyżej" by nie przeszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci w czerwieni.
    też chcę takie buciki w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ty jesteś oryginalna! Super wygląda ta stylizacja, jest naprawdę wyjątkowa! Pozazdrościć nietypowej torebki! A zdjęcia też robię ale jakoś nie wywołuję, oglądam po prostu foldery z zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  10. nooo stylówka pierwsza klasaaa!
    ponętnaś w czerwieni <3
    cjjum!

    Pauu

    OdpowiedzUsuń
  11. Torbą mnie rozwaliłaś jest prześwietna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Bardzo ciekawa bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowa torebka :) Czerwony look na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze - te buty są straszne, natomiast bym ubrała inne spodnie ono i ten topik boski

    zaprasza, do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger