Ehhhhhh...


Sezon otwarty dla butów sportowych trwa w najlepsze już od kilkunastu miesięcy ale to właśnie teraz zadomowił się u mnie na dobre...
Tym razem postanowiłam połączyć swoje neonowe Nike z dresową szarą sukienką i biało-srebrną skórą Bershka. Na szyję standardowo pastelowy otulacz Hippie Love i różowo-czarna kopertówka Felt Label

Ostatnio trochę zaniemogłam, miałam niespodziewaną wizytę u lekarza Ortopedy. Przez kilka dni miałam problemy ze wstawaniem, siedzeniem, ogólnie z ruchem swobodnym. Lekki uraz kręgosłupa z którego powoli dochodzę do siebie. 




sukienka / dress - Oasap
kurtka / jacket - Bershka
sportowe buty / sport shoes - Nike
otulacz / shawl - Hippie Love
okulary / sunglasses - Giant Vintage


12 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda super, ale moim zdaniem buty nie bardzo pasują, ale jak napisałam wcześniej, to moja opinia. Sukienka i cała góra wygląda po prostu super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że piszesz swoje własne zdanie ;)

      Usuń
  2. SO PRETTY LOOK DEAR! SNEAKERS ARE TOP!
    KISS
    WWW.WELOVEFASHION.IT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie ;) super adidaski, u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdą chwilą coraz bardziej podobają mi się stylizacje gdzie łączy się sportowe obuwie z sukienkami/spódnicami - wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurki pod kolor butów ;)
    włoski obcięłaś!
    sukienka cudna,jak cała Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka + buty super!
    Torebka mi do tego nie pasuje ;) Ale to się wytnie
    Wracaj do zdrowia !
    http://via-del-corso.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przegenialne buty! Rzucają się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna jest ta sukienka! Zachwyca mnie połączenie jej z butami ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger