In extenso


Zanim zostałam mamą nie czytałam żadnych poradników, książek i innych rzeczy dotyczących wychowywania dzieci i ich dojrzewania. Miałam nieco przytkany mózg, który jak zwykle za późno się ocknął by coś poczytać i dowiedzieć się jak radzić sobie z różnymi sprawami związanymi z dziećmi.


Teraz, po tych 8 miesiącach myślę "kiedy to wszystko minęło, kiedy ona tak szybko urosła, ledwo zaczęła siedzieć a już sama zaczyna stać i stawiać pierwsze kroki?". 
Przy wychowywaniu dziecka czas leci nie ubłagalnie szybko, dzień po dniu, tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu i nagle mija rok. Potem drugi i trzeci.

Chciałabym móc więcej blogować dla Was i dla siebie, jednak tak się już nie da. 
Mam dla Was wielką porcję zdjęć z naszej bardzo udanej niedzieli. Oby więcej dobrej pogody i wypadów choćby na zwykły plac zabaw.




sukienka / dress - Cool Club (smyk)
bluzeczka / blouse - C&A
rajstopki / tights - H&M
dziecięce sandały / sandals - In Extenso
opaska / hairband - H&M














7 komentarzy:

  1. Cudowna córeczka! Świetnie ubrana :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ,ja w przyszłości też zbieram się na sesje z moim małym :) pozdrawiam i zapraszam dzisiaj do mnie na nowy post :
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Lisa ma cudowną sukienkę ♥ a Ty spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna rodzinka :)
    Madzik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger