Kreatywne prezenty na dzień dziecka 1+

Wczasach internetu mamy miliony stron, które oferują nam ciekawe i mniej ciekawe propozycje prezentów na wszelakie okazje dla dzieci. Zaczynając od narodzin dziecka, po pierwsze,drugie,trzecie.. urodziny, dzień dziecka, mikołajki, boże narodzenie i tak w kółko. 
Mimo iż Lisa nie ma jeszcze roczku, postanowiłam obdarować ją pierwszym prezentem z okazji dnia dziecka. Moim wyborem pochwalę się tutaj za jakiś czas a teraz chciałam napisać coś o własnych propozycjach prezentów z wybranych prze ze mnie sklepów internetowych.

Uwielbiam oryginalne i świetnie wykończone zabawki dla dzieci. Podoba mi się ich estetyka, kolory, materiały i oryginalność. Do każdego numerka przypisany jest link do artykułu, w razie gdyby kogoś to interesowało. 


2 komentarze:

  1. Piękne, bardzo lubię takie nieoczywiste prezenty dla maluszków. Dla córki kupiłam takie fajne lampki-świeczki z Myszką Miki, już nie mogę doczekać się jej miny, kiedy je dostanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger