Silver Sunglasses


Zaraz po przebudzeniu się pomyślałam : " No to po zdjęciach ". Na szczęście pogoda powróciła, dała nam pół godziny na spacer i nawet fotki..

Na sobie mam kilka nowych luźnych rzeczy idealnych na lato. Czerwona bokserka, luźne pumpy, sandały i skórzana kurtka.

Wiele dzisiaj nie napiszę, brak weny i takie tam..Po za tym ostatni tydzień to ciągłe stresy, nerwy, płacze i tak w kółko. Dlatego muszę się wyluzować i odpocząć od tego całego stresującego zgiełku, nie patrzeć na słowa innych tylko skupić się na tym co ważne jest dla naszej trójki.

wyprzedaję stertę ciuchów, którą podzieliłam na 4 paczki. Licytacje od 1zł, gdyby kogoś zainteresowały odsyłam na allegro - > klik ;)










shirt / blouse - Mango %
spodnie / pants - H&M %
kurtka / jacket - ZARA
sandały / sandals - Blowfish via sarenza.pl
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - ZARA
opaska / hairband - Ebay

18 komentarzy:

  1. urocza opaska - ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie!

    Fajny zegarek, mam dość podobny, chyba nawet z tej samej marki :)))


    http://antonibilski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, a w opasce jest Ci bardzo do twarzy! Trzymam kciuki, aby przyszły tydzień był lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz na kogoś, kto nie przejmuje się, co tam inni plotą, uszy do góry i rób swoje:) Zaglądam do Ciebie od dawna, jesteś osobowością blogosfery a Twoje propozycje zestawień ubraniowych są odjechane i bardzo smaczne. Pozdrawiam! Sivka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez długi czas własnie taka byłam ale niedawno popełniłam kilka błędów, które zaczęła wypominać mi rodzina i zaczęłam się dużo przejmować. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. fajna stylizacja

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem to fotorelacja z wypady do Chełmna
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/wypad-do-chemna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cię wzdęło

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry :-). Każdy popełnia błędy i nie ma co wypominać. Nam czasem też coś wypomną, ale nauczyłam się to olewać. Uważam osobiście, że jesteś dzielną osobą. Dajesz sobie świetnie radę w obcym kraju,masz cudowną córeczkę i partnera, który (mam nadzieję) Cię wspiera. Ważne, że jesteście razem, jesteście zdrowi i szczęśliwi. U nas jest nieco sprawa skomplikowana, co pewnie wielu osobom się nie podoba, ale gwiżdżę na to. Wierzę, że co nas nie zabije, to nas wzmocni i za rok to my będziemy się śmiać. Nikt za nas życia nie przeżyje, za nas nie popełni błędów i za nas ich nie naprawi ;-). Swoją drogą, świetnie wyglądasz. Co do brzuszka..nie wnikam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! I całkowicie się z Tobą zgadzam, ja jednak popełniłam mega wielką gafę i trochę mi głupio. Też myślę, że za jakiś czas będziemy się z tego śmiać a teraz muszę zacisnąć zęby i iść do przodu.
      Mój partner wspiera mnie non stop i gdyby nie on, nie radziłabym sobie tak dobrze, dlatego każdego dnia mu za to dziękuję.

      Brzuszek to tylko po-ciążowa oponka, która jest bardzo podkreślona złym materiałem koszulki ;)

      Usuń
  8. Monia-super wyglądasz!
    :)
    oj,głaszczę po ramieniu-będzie okejo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj okulary robią robotę :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p2 ultra matte , tutaj fotka : http://instagram.com/p/nQXVtYloRc/

      Usuń
  11. Bardzo oryginalne okulary :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger