Smile


W ostatnim czasie jest mnie mniej niż więcej, głównie to za sprawą pogody...

całe szczęście poprawiło się i oby tak zostało. Na sobie zwykły zwyklak m.in. żółta koszula w kwiatki, jeansy , brązowa torebka i nowość=starość, moje ulubione sandały na lato Blowfish.


Dzisiaj dużo narzekania, typowy problem kobiety. Dzień pod tytułem : " nie mam się w co ubrać " .
Otóż wyprzedałam 3/4 swoich ciuchów a w szafie świecą pustki. Pora zastąpić stare nowymi.






bluzka / shirt - Romwe
spodnie / jeans - ZARA
sandały / sandals - Blowfish via sarenza.pl
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - H&M

6 komentarzy:

  1. ale super! uwielbiam koszulę z zawiązaną kokardą pod szyją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny wiosenny zestaw
    a koszula urocza

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary cudne i.... włoski ho ho ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger