22 VI + DUŻO ZDJĘĆ


Niedzielne popołudnie spędziliśmy w terenie...
Po porodzie odłożyłam wszystkie buty na wyższym obcasie na rzecz wygody i bezpieczeństwa podczas noszenia Lisy na rękach. Byłam się, że mogę się potknąć i zrobić krzywdę dziecku. Wybierałam wygodniejsze buty sportowe i płaskie botki. W niedzielę się przełamałam i założyłam dawno nie noszone niskie koturny Marco Tozzi. Zapomniałam jak bardzo są wygodne. Tego dnia fajnie się bawiliśmy.. chodź Lisa dała nam popalić. Jest bardzo żywiołowym dzieckiem, wszędzie by weszła, wszystko ją interesuje i nie usiedzi w miejscu nawet minuty. 

Poniżej dużo zdjęć ;)



















Lisa:                                                                                  Ja:
koszula / blouse - ZARA                                                   koszula / blouse - Oasap
legginsy / leggings - George                                               kapelusz / hat - River Island
kapcie dla dzieci / sleepers - Robeez                                 jeans - ZARA
opaska / hairband - KoTo kids                                         koturny / wedges - Marco Tozzi
                                                                                        okulary / sunglasses - Giant Vintage 
                                                                                        torebka / bag - Asos


























12 komentarzy:

  1. ładna i szczęśliwa rodzinka

    Zapraszam serdecznie na nową notke, tym razem moje postanowienie.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/moja-maa-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki :) Mówisz, że Lisa jest żywiołowa? hmm poczekaj jeszcze z rok to zobaczysz jak to jest mieć żywiołowe dziecko ;) moja Kajka to jest dopiero żywioł :D widzę że mała już ładnie stawia kroczki :) a nie powinnaś jej zakładać sztywnych bucików ( z twardą podeszwą, wyprofilowaną wkładką i usztywnieniem na kostce) by nie miała potem koślawych stópek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa ma w swojej kolekcji kilka par bucików z usztywnianą kostką ale są za duże.. myślałam, że minie jeszcze troszkę czasu zanim zacznie sama chodzić. Ciapki Robeez są odpowiednie bo między stopą a ziemią jest tylko skóra ochronna buta, nie są mięciutkie, czyli chodzi prawie na bosaka. Ciężko jest mi znaleźć odpowiednie buciki w jej rozmiarze bo ma malutką stópkę.

      Usuń
  3. nom w sumie jak zobaczyłam na filmikach jak stawia kroczki to byłam bardzo zdziwiona... :) moje dziewczyny zaczęły chodzić w wieku 10 i 12 miesięcy także różnica spora no i nie miałam problemu z zakupem bucików bo były to rozm 19/20 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia . Jaki masz aparat i obiektyw? :D
    Kapelusz- jestem w nim zakochana ! :)
    Piękna, stylowa i szczęśliwa rodzinka !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat NikonD3000 i obiektyw 35mm 1,8.

      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Ale lisa pięknie ubrana, i ile miała zabawy! :) Pozazdrościć jej rodziców, że zapewniają jej tyle atrakcji :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. minki Lisy są bezcenne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jakie słodnie zdjęcia fajna z Was rodzinka zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia!! Myślałaś nad tym żeby nagrać vloga? Chętnie bym Cię posłuchała, na dowolny temat ;)

    Mamba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o tym nie myślałam ;) Ale ciężko byłoby mnie przekonać, nie znoszę swojego głosu. ;)) Pozdrawiam!

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger