3 - VI


Jestem całkowicie zdziwiona tym co robi z nami facebook. Odkąd pamiętam wydawało mi się, że ma on na ze sobą łączyć, pomagać w kontaktowaniu się ze znajomymi, wyszukiwaniu ich i ogólnie pisząc - byśmy mieli lepszy kontakt...
niestety to co on z nami robi jest bardzo zadziwiające. Wrzucamy tam mnóstwo naszej prywatności, zdjęć, statusy, filmiki. Oddalamy się od wszystkich i komentujemy beznadziejne filmiki. Jest też pełno idiotów, którzy widząc nagłówek '' wyciskanie wielkiego pryszcza '' itp, klikają, bez własnej wiedzy udostępniają to dziadostwo na swoim profilu i kolejni naiwni w to klikają i tak w kółko... bleeeh. 
Do czego zmierzam? Wydawało mi się, że facebook powinien nas zbliżyć z rodziną i znajomymi a my się po prostu oddalamy. Ciężko jest napisać wiadomość, nawet te kilka słów " cześć, co słychać? ". Wygodniej jest odświeżać kanał i przeglądać od nowa niezmieniające się statusy i zdjęcia. Im bardziej technologia idzie do przodu tym bardziej leniwi jesteśmy. 
Też tak macie? Czy to tylko ja jestem taką dziwną osobą?

--

Nie wiem czy zauważyliście ale zmieniłam swoje podejście do wybierania ciuchów i butów.
Kupuję tylko buty na płaskiej podeszwie. Ostatnio zamówiłam sandały, bo to właśnie one są numerem jeden wiosną i latem. Dbam o wygodę i uważam na kręgosłup, który ostatnio nie jest w dobrej formie. Jesienią i zimą zamierzam zaopatrzyć się w płaskie ale efektowne botki
Do tego wymieniam całkowicie własną garderobę.. pamiętacie, że dzisiaj o 21 kończą się moje aukcje allegro? Klik klik tutaj link < -- - -- - - 

Bloglovin | Facebook | Instagram 







Lisa ma na sobie : 
koszulka / t-shirt - H&M
legginsy / leggings - Mini Rodini
kapcie dziecięce / sleepers - Robeez via Sarenza
opaska / hairband - Dawanda





kurtka / jacket - Front Row Shop
koszulka / shirt - New Look
spodnie / pants - H&M %
torebka / bag - ?
naszyjnik / nacklace - No Name
sandały / sandals - Westrags
okulary / sunglasses - Zerouv

13 komentarzy:

  1. hih-i dlatego nie mam fejsbuka :)
    jestem zdrowsza :))

    pięknie wyglądacie ,dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ou ou ou, dawno nie widziałam takie super-mamy stylówy ! Bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie samo zdanie odnośnie facebooka! ludzie na ulicy, nie mówią sobie nawet 'cześć' ale mają siebie w znajomych! :/ a po co? żeby tylko zebrać jak najwięcej informacji i żeby mieć o czym plotkować.. ehh, chore!

    super stylizacja! :) i pozytywne zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo własnie o tym zapomniałam napisać!

      Dziękuję ;)

      Usuń
  4. KOCHANA PIĘKNIE!! WSPANIALE WYGLĄDASZ SUPER KOLORY!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. No dokładnie... Ludzie zamiast z nami rozmawiać, to zazdroszczą. O ta ma pracę! o a ta za mąż wyszła! o a ta urodziła! przez Facebooka robią się niepotrzebne plotki i zatargi...
    Co do Twego wyglądu to pięknie! ;) Mam wrażenie że troszkę powracasz do dawnego stylu. Jesteś SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod każdym Twoim słowem.
      Dla mnie facebook ma tę moc , że mogę wrzucać na niego fotki i filmiki córki, by rodzina mogła to widzieć. W końcu mieszkamy od siebie baaaardzo daleko, za to mogę mu podziękować ;)

      Masz na myśli mój styl z przed ciąży, czy jeszcze wcześniejszy? :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Mam na myśli ten jeszcze wcześniejszy, za który Cię tak bardzo podziwiałam :) Nie to, że później czy teraz jest źle. Ale wcześniej było bardzo charakternie, tak bardzo indywidualnie. ;)

      Usuń
  6. Co do Facebooka to się zgadzam.. masakra po prostu, każdy tylko obserwuje co robi jego znajomy i albo zazdrości albo się naśmiewa... JESZCZE te zaproszenia do gier także są bardzo irytujące, a o filmikach masz rację, głupota. :)
    Piękna mama i piękne dziecko. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna fryzura!
    Madzik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger