Kitty bag


W życiu nie powiedziałabym, że w tym roku lato będzie tak bardzo męczące..
kiedy ma się dziecko i temperatura w pokoju (przy zamkniętych roletach) sięga 27,8 stopni C , ledwo ma się siłę żyć. Pomysły na zabawy już nie takie jak zwykle, pot, nerw a ze spaceru nici bo oszaleć można. Ratują mnie tylko drzemki w dzień i masa narzuconych przez siebie domowych zadań ;) Jak żyć? Zimą za zimno, wiosną za chłodno , latem za gorąco. Nie dogodzi nam nigdy!

Ostatnio polubiłam się w czerni ale nie takiej zwykłej bo każda czerń musi mieć w sobie to coś. Tym razem padło na prześwitujący top w duże groszki. Nowa torebka upolowana na wyprzedaży internetowej , tak samo jak kapelusz. A skoro mowa o wyprzedażach... na Sarenza własnie ruszyła pierwsza tura wyprzedaży, szkoda tylko, że moje konto równe jest 0.










kapelusz / hat - River Island %
bluzka / blouse - H&M %
szorty / shorts - Romwe
torebka / bag - Asos %
okulary / sunglasses - Giant Vintage
sandały / sandals - Westrags

12 komentarzy:

  1. fajna stylizacja

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z kurczakiem.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-kurczakiem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie lato jest najgorszą z możliwych pór roku ;) Świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki sweet :)
    a kiedy ubierzesz malinową spódnicę? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na nią jest za gorąco ale jeśli się ochłodzi to bardzo chętnie w nią wskoczę ;)

      Usuń
  4. chętnie bym przygarnęła i bluzkę i torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne połączenie! super szorty!

    pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą stylizacją "wygrałaś wszystko". Kapelusz, torebka, przesłodkie szorty w wisienki, wszystko jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super - nawet jak na moją złośliwą wybredność:) super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też bym chciała taki kapelusz. Nie ukrywam, że przydałoby mi się jakieś letnie nakrycie głowy bo nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger