Two way mac


Nie mam weny.. tylko to od 2 godzin chodzi mi po głowie. Siedzę z otwartą przeglądarką i myślę co tu nabazgrolić. O czym ja mogę dziś napisać?

Skoro nie mam o czym pisać , pewnie powinnam to olać i bez zbędnych słów opublikować wpis. Chyba tak byłoby najprościej ale taka pustka mi tutaj nie pasuję. Postanowiłam Więc pochwalić kilka nowych rzeczy, które dołączyły do asortymentu mojej szafy. Na pierwszy ogień spodnie z mocno zwężonymi nogawkami i luźną górą od Jessica Buurman. Drugą nowostką jest trencz z internetowego sklepu Front Row Shop. Jest on dość długi (można go zobaczyć tutaj) , ma on jednak możliwość odpięcia długiej części i pozostaje kurtka luźna kurteczka, co jest fajnym rozwiązaniem. 








kurtka / jacket - Front Row Shop
bluzka / blouse - Oasap
spodnie / pants - Jessicabuurman
sandały / sandals - Westrags
torebka / bag - Katsu.pl
okulary / sunglasses -  zerouv

5 komentarzy:

  1. narzutka nie pasuje do ciebie ale fajna stylizacja

    Zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to fotorelacja z jednostki strażackiej.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/jrg-3-w-bydgoszczy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zaplatasz sobie włosy Moni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylowo fajnie, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku,myślałam,że znów się obcięłaś :)
    fajny pomysł z tym płaszczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna kurteczka

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger