FAMILY


Jeden z tych wieczorów, kiedy to po burzy i dużej ulewie można było wyjść wieczorem i pooddychać normalnym lekkim powietrzem. ufff, co to była za przyjemność. Niestety do czasu..
Do czasu aż nastał kolejny nowy parny i upalny dzień. Zawsze uwielbiałam wakacje, nie mogłam się ich doczekać aż tu nagle przyszły a ja mam dość. Dość upałów i ciągłego zmęczenia. Jak żyć, by nie narzekać?


Z powrotem wróciłam na blogspot, dużo osób skarżyło się, że mają problemy z odwiedzaniem bloga, więc dobre duszyczki napiszcie mi , czy problemy ustały i blog chodzi tak jak trzeba?!

Info, info, info:

Wystawiłam dwie aukcje allegro, licytacje od 1zł - klik klik





bluzka / blouse - Atmosphere
spodnie / pants - H&M %
sandały / sandals - Eden
torebka / bag - Roxy






Lisa:
koszula / shirt - H&M
bluzka / top - ZARA
legginsy / leggings - ZARA
dziecięce buty / shoes - H&M
spineczka / hairband - H&M







R.:
koszula - H&M
spodenki / shorts - H&M
czapka - Brave Soul


6 komentarzy:

  1. gratulujemy takiej przecudnej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sympatyczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale duzo kropek, cudowne zdjecia! ;) Jestescie super rodzinka :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. córeczka tatusia ;)

    blog śmiga,hula jak ta lala ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lisa ma genialny komplecik!! ♥
    Twoich spodni zazdroszczę, torebka cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger