LUZIK


Od wczoraj się coś we mnie gotuje... nerwy, złość, stres, to wszystko ze mnie wychodzi i robi niezłą mieszankę smutnego humoru.
A na poprawę huhuhumoru takie pastelowe foteczki.

Dwie zwykłe luzackie stylówki, gdzie ja założyłam luźne czarne spodnie, Vansy, t-shirt , dwu kolorowe duże lenonki na nos i dużą torbę by Marmollada.

Lisa za to ma fajne jegginsy w gwiazdki, różowy t-shirt z wyprzedaży H&M i dziecięce buty , których nie mogę nigdzie znaleźć o rozmiar większych (może ktoś coś wie?).  

ps. na moim FB WYPRZEDAŻ.




t-shirt - H&M %
spodnie / pants - Jessica Buurman
buty / shoes - Vans
chusta / shawl - No name
okulary / sunglasses - Giant Vintage







t-shirt - H&M %
spodnie / pants - YOUNG DIMENSION
dziecięce buty / shoes - H&M
spineczka / hairband - H&M

12 komentarzy:

  1. ładnie

    zapraszam do mnie http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o,jakie okulary!
    już weselej..
    :)
    głaszczę plecki.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie i Ty i mała :)
    \
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie okulary i chusta mega! ;) A lisa ma przecuudowne spodnie! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama i Lisa genialne!
    Madzik

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary są świetne :) a Lisa przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledzę Twój blog już od dawna, jeszcze kiedy nie było z Wami Lisy. Wprawdzie Twoje stylizacje nie są w moim stylu, ale lubię tu zaglądać, bo są wspaniałą inspiracją. Córeczka przesłodka

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa... buty młodej cudo ! <3 miałam takie z H&M , tez różowe , a drugie kolorowe :) wyglądacie obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. znudzą CI się na bank te rozmiar większe, wiem co mówię, będziesz szukała nowych haha;)
    trzymam kciuki za polepszenie humoru:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :P Szukam większych bo w tych Lisa pochodziła trzy razy i są za małe ;/

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger