SUMMER LOOK



Szorty, które dziś na sobie prezentuję kupiłam dobre 5 lat temu w ciuchlandzie/szmateksie/lumpie/barachołce (kto jak woli). . .


Są stare ale nie tracą na swojej urodzie. Uwielbiam je i zastanawiam się ile jeszcze przetrwają.

Materiałowa torebka i sandały to nowości w mojej kolekcji. Jedno i drugie sprawdza się latem.

Info nr.1 - Wystawiłam na allegro mega paczkę ciuchów i torebek - klik
i drugą paczkę ciuchów i buty - klik

Info nr.2  - Na Vinted wyprzedaję resztę ciuchów - klik

Info nr.3 - Mam do sprzedania nowe nieużywane krzesełko do karmienia dla dziecka Geuther Swing, które rośnie razem z dzieckiem. - klik 








bluzka / top - MANGO %
spodenki / shorts - second hand
sandały / sandals - Eden
chusta / shawl - second hand
okulary / sunglasses - Giant Vintage
naszyjnik / necklace - Mika Kośka
bransoletka / breclet - 

4 komentarze:

  1. Twoje stylizacje : indywidualne, kompletne, treściwe, kolorowe, nieprzewidywane, pobudzające umysł. Dające uśmiech na twarzy, świadomość wyboru swojego stylu... Mogłabym tak bez końca. Najchętniej zasiadłabym pod kocem z kubkiem mojito i przeglądałabym twoje stylizacje aż do starości. Od pierwszego posta znam je na pamięć ;d Codziennie czekam na coś nowego. Wspaniała osoba z wyjątkowym wyczuciem stylu. Szacunek! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Dziękuję, za tak miłe słowa!

      Usuń
  2. jejku,jak cudnie!
    torba,okulary,sandałki super-chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...i naszyjnik piękny. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger