SUMMER TIME



Dzisiaj miałam okazję po raz pierwszy od kilku tygodni zabrać aparat na plac zabaw i polatać za ''biegającą'' Lisą..
Nie były to jakieś wielkie ucieczki ale zabawy było kupę. 

Najciekawszą zabawą jest wyrywanie trawy i wkładanie uschłych liści do buzi. Chwilami nie nadążałam za wyciąganiem tego wszystko z jej małych zwinnych rączek.

Osobiście uwielbiam taki letni outfit dla dziecka, bawełniany t-shirt, cieniutkie kolorowe majteczki (musowo w fajne wzorki) i dziecięce balerinki. Nie ma się co rozpisywać, zdjęcia wynagrodzą tekst.











t-shirt - H&M %
majteczki / panties - H&M
dziecięce baleriny / balerinas - H&M
spineczka / hairband - H&M

8 komentarzy:

  1. Śliczna! Włoski to moment jej teraz rosną!

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka

    Zapraszam serdecznie na nową notke, zapraszam przepis notke poświęconej mojej histori blogowej

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/07/moje-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, ja też uwielbia takie zestawy dla dzieci ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka krupcia!:-D
    Madzik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger