ZIGZAK


Patrzcie tylko patrzcie..pogoda zmienia się w mig. Raz mamy upalne lato i po 5 minutach na dworze modlimy się o chłodny powiew wiatru a dnia następnego nie do poznania, szaro buro i jesienni z burzą na deserek.
Zdjęcia robiliśmy pewnej bardzo gorącej niedzieli, wypad na pizzę i spacer po mieście. 

Koszula w zyg zak zrobiła u mnie furorę, dwa lata temu zamówiłam ją na ZARA dla R. a teraz trafiła w moje ręce. Nigdy nie gardziłam męskimi t-shirt'ami! 

Outfit typowo kobiecy z nutką elektryzmu w postaci wzorów, kolorów, przepychu mogę rzec. 







t-shirt - ZARA
spódnica / skirt - Jessica Buurman
naszyjnik / necklace - Adyc
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Vans



Lisa ma na sobie:
T-shirt - no name
majteczki / panties - H&M
spineczka / hairband - H&M

7 komentarzy:

  1. No ale ta bluzka to bardziej mi do kobiety pasuje niż mężczyzny. Dziś idealnie jak dla mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZARA ma w swojej męskiej kolekcji często koszulki, które kolorystycznie bardzo pasują do kobiet ;) Jednak to to dla mnie unisex, R. wyglądał w niej bardzo dobrze, niestety po licznych praniach nieco się zeszła w długości, dlatego przyszła do mnie.
      :)

      Usuń
  2. Super jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka świetna, super do Ciebie pasuje ;) Okulary mistrzowskie :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)


    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger