ZIK ZAG II



W ostatnim czasie dużo myślę nad powrotem do fotografowania analogami. 
Brakuje mi tylko jednej ważnej rzeczy - skupienia. 

Pogoda nieźle daje mi popalić, upały są zbyt męczące a dni pochmurne zbyt senne by móc otworzyć szeroko oczy i mieć chęci... 
Nigdy nie dogodzi.
Lubię ten chłodny wiaterek, który daje poczucie luzu i wytchnienia, szkoda, że tak go mało.

Na sobie mam niedzielnego zwyklaka, połączenie wzorów i kolorów, powrót do dawnej mnie.
T-shirt, eleganckie spodnie, elegancki naszyjnik, doprawione sportowymi butami i dużymi pinglami na nosie.

ps. na Vinted wystawiłam rzeczy do sprzedania! klik 






t-shirt - ZARA
spodnie / pants - H&M %
buty sportowe / shoes - Nike
torebka / bag - Katsu.pl
okulary / sunglasses - Giant Vintage

11 komentarzy:

  1. mega okulary , świetna stylizacja

    zapraszam do mnie http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna bluzeczka! a torebka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, nieoczywisty zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow! Jaka torba! *.*
    Idealne połączenie!

    Obserwuję, będę tu często!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna stylizacja <3

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing look! Love it :)

    Wanna follow each other?

    dare 2 wear by KATY MAGE

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd naszyjnik? Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger