GIN THE SPHYNX


 
Nowy przyjaciel Lisy - Gin 
Może niektórzy z Was pamiętają, gdy pytałam o odpowiednie buty na pierwsze kroki dziecka. Długo zwlekałam z zakupem, miałam nawet kilka ciekawych propozycji z których zrezygnowałam. Nie byłam do nich zbyt przekonana. Za długo też zwlekałam z zamówieniem odpowiednich sandałków na lato. Kilka osób polecało mi sklep Mrugala i w końcu się przełamałam. 

Od tamtej pory są to najczęściej noszone sandały przez Lisę. Teraz żałuję, że tak długo zwlekałam z zamówieniem. Na pewno nie są to ostatnie buciki z tego sklepu.

 Więc jeśli są tu przyszłe mamy, bądź mamy, których pociechy niebawem zaczną chodzić, z ręką na sercu mogę polecić ten sklep. 






body - Pepco
spodnie / pants - YOUNG DIMENSION
sandały / sandals - Mrugala.pl
spineczka / hairband - H&M

5 komentarzy:

  1. jacy oni słodcy! A ubranko Gina boskie! Czekam na więcej zdjęć nowego członka rodziny:-)
    Madzik

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki cudowny kot!! :D Mała modnisia z Lisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowna parka! :)) Jestem wielką fanką kotów- Gin jest przesłodkim stworzonkiem ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger