Jak zapakować prezent III


 Rok temu zaczęłam swoją przygodę z oryginalnym pakowaniem prezentów. Głównie dla R. teraz również i dla Lisy i pewnie dla reszty rodziny, gdy przyjdzie taka okazja.

Tym razem wykorzystałam to co miałam pod ręką: szary papier , sznurek, guzik, pisaki i już wcześniej kupioną kartkę (nie wykorzystuję zwykłych kartek ze sklepu, wolę zamawiać je na Dawanda, każda kartka ma dla mnie znaczenie, ważny jest jej wygląd, wykonanie i ''to coś'').


W tym roku prezent zamówiony został przez Facebook'a u sympatycznej artystki. Więcej o niej napiszę w kolejnym wpisie i własnie w nim przedstawię Wam sympatycznego Szopa, który kryje się wewnątrz tego uroczego opakowanego miłością prezentu.

Dla przypomnienia moje poprzednie wpisy dotyczące oryginalnego pakowania prezentów:



5 komentarzy:

  1. piekna paczuszka i przede wszystkim niesamowicie kreatywny pomysl :)
    http://kasqqq94.blogspot.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za każdym razem staram się z całego serca by wyglądało to ładnie u budziło uśmiech na twarzy :)

      Usuń
  2. ciekawy pomysł;)
    pozdrawiam cieplutko;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super! Ja nie jestem niestety taka oryginalna - przeważnie używam standardowych torebek, czasem woreczków z organzy: http://www.rajapack.pl/opakowania-ozdobne/woreczki-torebki-pudelka-prezenty/woreczki-z-organzy/woreczek-z-organzy-25-szt_PDT02248 Woreczki świetnie nadają się do mniejszych rzeczy typu perfumy czy biżuteria.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger