Mrugala


Jakoś ciężko zacząć mi napisać jakiś początek wpisu, w głowie myśli były odpowiednio poukładane ale gdy przyszło przelać je na arkusz, pustka totalna...

Może to ze zmęczenia, w końcu od czwartku, dzień w dzień świętujemy różne okazje..


Od tygodnia jesteśmy w Polsce. Po 1,5 roku przyszedł moment odwiedzenia rodzinnych stron, pochwalenia się naszą małą istotką , załatwienie kilku spraw i nadrobienie wszystkiego. Dziadki, pradziadki, ciotki, wujki, wszyscy długo wyczekiwali naszego przyjazdu. Fajnie jest :)

Podróż minęła nam bardzo szybko i od tamtej pory nie wiem jaki mamy dzień i kiedy te dni uciekają. Ostatni tydzień był bardzo szalony, dlatego mam nadzieję, że następny nieco zwolni.

Co do dzisiejszych zdjęć, które zrobiłam kilka dni temu. Stylówka jak stylówka ale sandały pierwsza klasa. 
Długo zastanawiałam się nad sandałami  (może nawet i zbyt długo ale niestety mało który sklep posiada odpowiedni asortyment z obuwiem dla niemowlaków, dość mam różowego dla dziewczynek a niebieskiego dla chłopców) , miałam kilka fajnych ulubionych modeli z różnych sklepów internetowych. Ostatecznie zdecydowałam się na model z zakrytymi paluszkami. Bałam się, że podczas chodzenia , Lisa pozdziera paluszki. Niebiesko popielate sandałki pochodzą ze sklepu Mrugala.pl i co najważniejsze, produkowane są w Polsce a nie jakiś tam Chinach.









sweterek / sweater - ZARA
t-shirt H&M
spodnie / pants - YOUNG DIMENSION
sandały / sandals - Mrugala.pl 
spineczka / hairband - H&M

6 komentarzy:

  1. Stylowka pierwsza klasa ! Spodnie i sweterek ful wypas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna mała i te sandalki też wyglądają ciekawie :) Jest bardzo podobna do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza dziewczynka, stylowo ubrana, mała księżniczka ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia,gratuluję świętowania pięknych chwil.
    Widziałam obrączkę.
    A teraz nie mogę się doczekać ,jak zobaczę,jak wyglądaliście ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger