WEDDING



 Tak jak pisałam wcześniej, w ostatnim czasie mieliśmy wiele rzeczy na głowie, w tym nasz ślub, chrzest córki i kilka innych fajnych imprez np. takich jak 50 rocznica ślubu moich dziadków...
Dzisiaj o największym dla nas wydarzeniu. 

14 sierpnia zmienił się mój status związku z zajęta na ' w związku małżeńskim z R. ' Od tego też dnia, noszę złoty GPS i jeszcze większy uśmiech na twarzy niż przed. 

Dzień radości, śmiechów i małych wpadek (ponoć one przynoszą największe szczęście, oby się sprawdziło).

Zrezygnowałam z bieli i założyłam skromną kremową sukienkę, beżowe ślubne buty a na głowie gościł mi przepiękny wianek z gipsówki. 

Za makijażystkę ' wynajęłam ' swoją najlepszą S. która wie co i jak, ja mam do tego dwie lewe ręce.
Dziękuję.

Dziękuję również Ani, za bycie moją świadkową

I Andrzejowi Sachajko za bycie naszym fotografem, gdyby nie Ty, nie mielibyśmy tak świetnej pamiątki! http://andrzejsachajko.com/

 dziękuję Cioci M., która załatwiła za nas 95% spraw urzędowych, gdyby nie ona, nie udałoby nam się tego wszystkiego ogarnąć będąc za granicą!

I najważniejsze, dziękuję Wszystkim za obecność, za bycie z nami w tym wielkim dla nas dniu i za życzenia, które od Was dostaliśmy! Dziękujemy!



















sukienka / dress - Asos
ślubne buty / shoes - ZARA

Lisa : 
sukienka / dress - NoNiNo dokładnie ten model - klik
mokasyny / moccasins - Jessica Buurman

R:
garnitur / suit - ZARA
buty / shoes - Tkmaxx
krawat / tie  - Ebay


(ps. Gdyby kogoś interesowało skąd bukiecik i wianek, to piszę - zamówione w Kwiaciarni Anny Koperwas przy ul.Kościelnej w Tomaszowie Lubelskim.)

20 komentarzy:

  1. Zachwyciłaś mnie swoim wyglądem, strojem, aż wstrzymałam oddech. Wyglądałaś zdumiewająco! Jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty, Lisa i R. - Wyglądacie cudownie! Wszystkiego dobrego!
    A wianek i ta fryzura są idealnym dopełnieniem do tej pięknej sukienki:-) Pozdrawiam! Madziktsw<3 wierna czytelniczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną sukienkę wybrałaś, wianek i bukiecik to też jak dla mnie strzał w dziesiątkę! <3
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękni Wy, przepiękna Lisa, przepiękni świadkowie (szczególnie Pani świadek!) :)
    Życzę Wam tego, aby dalej było tak cudownie, jak nie jeszcze lepiej. Wszystkiego dobrego, gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądaliście:) Gratulacje dużo szczęścia i miłości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie Pani wyglądała :)
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiet i wianek z gipsówki - doskonały pomysł! Coś pięknego. A i skromna sukienka przypadła mi do gustu. Szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jacy Piękni!
    ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna fryzura i wianek! Życzę szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!! Życzę szczęścia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa Pni Świadkowa też wymiata! :D Świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia:) no i wielkie Gratulacje:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! :) cały ubiór bardzo lekki i delikatny, a wianek i bukiet przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądałaś, jak nimfa, gratulacje dla Was!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger