Blue, white & pink


Na dworze temperatura zmienia się z dnia na dzień a ja nie wiem jak mam przekonać dziecko do noszenia czapek...
Każda próba założenia czapki kończy się tym samym, zerwaniem jej z głowy i wywaleniem na ziemię. 
Próbowałam już tych wiązanych i bez sznurków. Tych z innego materiału również. Mam nadzieję, że Lisie się to odmieni i kiedy przyjdą już te zimne dni, zechce nosić czapkę. 

Chyba, że są tu mamy, które znają sposoby na niezdejmowanie czapki przez dziecko? :)










chusta / shawl - H&M
sweterek / sweater - 
spodnie / pants - ZARA
sportowe buty dziecięce / sport shoes - Reebok
spineczka / hairband - H&M

5 komentarzy:

  1. PRZE-CU-DO-WNA! Macie mnie :) do twarzy jej w tej kolorystyce, z kokardką wygląda uroczo :) też mam taki pieprzyk pod nosem, tyle że po drugiej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przeuroczo, jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie działa niezmordowane zakładanie czapki, raz po raz, aż w końcu się z tym dziecko pogodzi (i raczej nie ma znaczenia czy czapka jest ze sznurkami czy bez). A na wiosnę było odwrotnie - nie chciała przestać chodzić w czapce i np. do kwietnia można było moją córkę spotkać w czapce zimowej i nawet kurtce zimowej, co było dość śmieszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale modnisia

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger