Jak zapakować i rozpakować prezent na roczek : )



Pierwsze urodziny dziecka to nie byle jaka okazja...
W głowie miliony pomysłów na prezent ale gdy przyszło co do czego, co wybrać, co zamówić miałam wielki mętlik w głowie i nie czułam ''tego czegoś'' przy wyborze, że TO JEST TO.

Podczas spontanicznego przeszukiwania eBay natrafiłam na wózek, delikatny wózeczek dla lalek i pomyślałam, TO JEST WŁAŚNIE TO.
Dokonałam zamówienia, zapłaciłam przez PayPal i oczekiwałam go.

Później narodziła się myśl '' a może by tak zamówić do niego lalkę, tylko jaką? '' .
I wtedy zaczęłam ponownie przeszukiwać internet w poszukiwaniu lalki. Dawanda, Pakamera, Kidsshowroom i ciągle nic. Oczywiście były tam fajne lalki ale nie miały tego czegoś. W końcu przypomniałam sobie o Blubo, już dawno temu zakochałam się w tych króliczkach ale wyleciało mi to z głowy. Na realizację zamówienia czekałam 2 dni + przesyłka 4 dni (zaznaczam , że do Niemiec). Rozpakowałam, wyprasowałam sukieneczkę (którą można zdejmować) i zabrałam się za pakowanie prezentu. 

Wiedziałam, że prezent zapakuję w przeźroczystą folię. Niektórzy pomyślą, po co pakować prezent dla rocznego dziecka, przecież mogło się obejść bez tego ale co to za frajda dostawać prezent bez ''opakowania''? ;) 


ps. Instagram : @divanaurlopie , tam znajdziecie duuuużo dziennych porcji zdjęć ;)










wózek dla lalek - eBay
króliczek - Blubo 

A poniżej obszerna fotorelacja o tym jak rozpakować prezent  











t-shirt - F&F (second hand)
legginsy / leggings - ZARA
kamizelka / vest - ZARA (second hand)
kapcie / sleepers - Zazzu.pl 
spineczka / hairband - H&M

19 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! Lisa samych pieknych i radosnych chwil w zyciu! Aby usmiech nie schodzil Ci z twarzy! Duuuża rosnij! Sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  2. rok od kiedy skończyła się świetna blogerka i powstał śmietnik z bachorem na czele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co wlazisz tu ? Świnio ty!

      Usuń
    2. nikt nie karze ci tu wchodzić 'drogi' anonimie!
      Lisa to część życia Moniki więc to naturalne że pojawia się też tu Ona jak i R.

      uwielbiam Wasze zdjęcia :)
      madziktsw

      Usuń
    3. przecież są i outfity prowadzącej, jak i jej córy! :) dla młodych mam, ciotek, tatusiów, czy kogokolwiek z rodziny, znajomych to też fajne pomysły na ciekawe, nieszablonowe stroje dla maluchów :) więc w czym rzecz.. ? Ze więcej zdjęć dziecka? to naturalne dla każdej z mam :)

      Usuń
    4. Bachorem jesteś Ty, niewychowana zazdrosna kupo o niewyparzonej gębie!

      Usuń
    5. A mi się bardzo podoba połączenie Moniki outfitów i elementów z życia jej i córci, WCHODZĘ TUTAJ Z PRZYJEMNOŚCIĄ ^^

      Usuń
  3. ale ekologicznie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny i stylowy prezent! :)
    Lista wszystkiego najlepszego kwiatuszku! <3
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale superowy wózeczek! Ale mojemu Antosiowi to raczej nie kupię. :)
    Taka śliczna z Was rodzinka!
    dużo zdrówka dla Was i wszystkiego najlepszego dla Lisy!<3 <3
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezent-fajnie zapakowałaś.
    a jak Wy pięknie wyglądacie-Lisa futrzaczek,a Ty niebieska cała :)
    czekam na foto w tych ciuszkach.

    Głaszczę wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisa jest taka słodka! Aż się nie chce wierzyć, że to już ROK! Życzymy z Nikolą samych cudownych chwil, uśmiechu i przede wszystkim zdrówka :* A prezent przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten wózek, aż zachciewa się mieć córeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Twoje dziecię pięknieje z dnia na dzień! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. WSPANIAŁE

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, przepiękne zdjęcia, będę zaglądać do Was częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wygląda taki prezent. Jeju muszę swojej Zuzi również coś takiego kupić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger