Jak zapakować prezent dla brata?


Wrzesień, okazja goni okazję do pakowania prezentów. Roczek Lisy a zaraz po nim urodziny mojego brata. Jak zapakować z tej okazji mały skromny podarunek?
Wystarczy szary papier w czarne paski (kupiony w Ikea) i tasiemka we wzorki, widoczne na zdjęciach pochodzą z Tchibo i Ikea (Widziałam, że można takie zamówić na Dawanda i allegro).

Jako prezent wybrałam grę na Play Station, do tego Popcorn o smaku czekolady i standardowo kartkę. 

Taki szary papier we wzorki to fajna sprawa, nie trzeba się męczyć by wykombinować coś ciekawego. Jeśli nie mamy pod ręką takiego papieru, wystarczy zwykły szary papier dostępny na każdej poczcie i w sklepie papierniczym i czarny marker + troszkę cierpliwości. 








szary papier w paski ( w zestawie są 4 wzory) - Ikea
zestaw biało zielonych tasiemek - Ikea

8 komentarzy:

  1. czekoladowy popcorn? nawet nie wiedziałam, że taki istnieje ;)
    bardzo fajny pomysł na spakowanie prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio napotkałam na jeszcze nowszy o smaku owoców ;]

      Usuń
    2. Uwielbiam karmelowy, czekoladowego jeszcze nigdy nie widziałam :D

      Usuń
  2. popcorn na prezent , takie coś mozna dac bez okazji a nie komuś w prezencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak swoją drogą Emilia, to wszystko można dać bez okazji, czy to kwiatek, czy pierścionek, czy para gaci.
      A popcorn o smaku czekolady dołączyłam jako przegryzka do gry Playsation.

      Usuń
    2. Głównie obracam się w środowisku fanów gier na PC, PlayStation, Xbox itd. i żaden nie chciałby dostać czekolady czy bombonierki. Popcorn lub chipsy są standardem przy naszym "lan-party", więc uważam, że prezent bardzo przemyślany :) jest to nietypowy dodatek, ale jak powiedziałam - przemyślany. Bardzo podoba mi się ta cecha w Monice, że niesamowicie dba o szczegóły ;)

      Usuń
  3. tak samo pakuję prezenty :)
    naklejka OPEN ME czad!

    a popcorn,to chyba poproszę Cię,byś mi kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger