KOWBOJKI



A więc jestem.
Jestem M. mam jedno imię i urodziny w maju. Nie lubię się przechwalać a przy R. lubię bardzo cwaniakować. Zamiast imprez wolę domową ciszę i fajny film. Zamiast grupy znajomych wolę pójść z jedną osobą do kawiarni na herbatę i ciastko.

Taka już jestem. 
Jestem M.

Koniec września a z nim wyszperałam z dna półki na buty dawno schowane kowbojki Big Buddha. Wyszperałam także dawno noszone spodnie w paski , które ostatni raz miałam na sobie na początku ciąży. Boże, kiedy to było? 
Taki kolejny zwyklak , założony do niedzielnego spaceru.





sweterek / sweater - Atmosphere 
kamizelka / vest - Oasap
spodnie / pants - Romwe
szalik / shawl - H&M
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - Katsu.pl
kowbojki / shoes - Big Buddha
bransoletki / breclet - 

7 komentarzy:

  1. Też taka jestem, wole domowa cisze tylko szkoda że inni tego nie rozumieja -:-) sweterek cudowny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jednak wolę gwar znajomych - ale to dlatego, że mam cudowną paczkę jeszcze z liceum ;) tyle lat a dalej jak tylko jest możliwość to się spotykamy - ostatnio tylko przy okazji ślubów i świąt ;) ale jednak! cudowni ludzie, więc i cudownie spędzony czas ;)
    chociaż ostatnio zaczynam doceniać chwile spędzone tylko z mężem przy winie, bądź na spacerze;) więc doskonale Cię rozumiem, a już dzieckiem to na pewno jest zupełnie inaczej...
    co do looooku - może i "zwyklak", ale tyłek masz w tych spodniach do schrupania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja raz wole siedzieć w domu a raz zaszaleć ze znajomymi :)
    urzekł mnie szalik!
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty świetnie wyglądają z tymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek i okulary-ach!

    podobna jestem do Ciebie i z chęcią bym herbatkę z Tobą wypiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger