JESIENNE BOTKI


Pamiętam jak ciężko było mi znaleźć odpowiednie jesienne buty dla dziecka. Wybór był okropnie wielki a ja wciąż nie wiedziałam które zamówić. ..

Na szczęście podczas którejś wizyty w lumpeksie znalazłam świetne jesienne botki firmy Czubki butów były pozdzierane a mi to nie przeszkadzało, wręcz dodawało im to jeszcze większego uroku. 

Jak to nie kochać lumpeksów? 

A co do zakupów.. nie lubię wydawać pieniędzy na rzecz, którą Lisa założy tylko raz. Sukienka z Zary sprawdziła się na Chrzcie (wpis tutaj) , podczas urodzinowej imprezki (wpis tutaj) i hasa w niej nadal jak widać w poniższych zdjęciach. 
A na pochwałę zasługuje spineczka Momilio, którą zamówiłam na Dawanda i doszła do nas w ekspresowym tempie. Mają u mnie plusa , bo spineczka trzyma się na najrzadszych włoskach dziecka 








sukienka / dress - ZARA
kamizdelka / vest - ZARA
rajstopki / tights - H&M
dziecięce botki / boots - Next (second hand)
spineczka / hairband - Momilio 

8 komentarzy:

  1. Mała owieczka :) wygląda przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham lumpki <3
    buty Lisy super,nawet właśnie z przecieraniami :)
    ..a taką spineczke sama bym chciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda jak mały kurczaczek, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger