Wypad nad Solinę + dużo zdjęć


Co robiliśmy podczas urlopu w Polsce?
Jedną i jedyną z zaplanowanych atrakcji był wyjazd nad Solinę. Zarezerwowałam 4 osobowy domek oddalony blisko tamy Solińskiej. W wynajętym domku mieliśmy wygodne łóżka, tv, schludną łazienkę i aneks kuchenny z niezbędnymi naczyniami a przy domku grill i duże pole manewrowe dla dzieci.
Gdyby kogoś interesował adres : http://www.nocowanie.pl/noclegi/solina/domki/122207/

Pierwszego dnia szliśmy na zwiady, gdzie co jest. Były pyszne obiady, zwiedzanie okolicy, kajaki. Mnie dopadła gorączka i kolejne pół dnia spędziłam w łóżku. Więcej powiedzą już same zdjęcia, bo weny mi brak ;)















bluzka - pepco / legginsy - zara / buty na rzepy - Reebok / chusta - 5-10-15









polar - 5-10-15 / legginsy - 5-10-15 / sandały - Mrugala.pl





13 komentarzy:

  1. ciągle mam niedosyt :)

    za rok jadę w Bieszczady :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!

    Super blog! Oby tak dalej!

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Solina! za to m.in. kocham moje podkarpacie! :)
    świetne zdjęcia, a te z podrzucaniem małej w wodzie! wow ja bym się bała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Solina jest magiczna i naprawdę warto tam wracać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Solina zawsze jest przepiękna.......super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie tam jest;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Nie znam tych rejonów Polski, na ogół jeżdżę nad morze lub do Zakopanego, ale myślę, że kiedyś warto będzie to zmienić. Bardzo lubię, jak zamieszczasz dużo zdjęć, z przyjemnością się na nie patrzy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że takie zdjęcia nie zanudzają :)

      Usuń
  8. O jej gdziesz Lisa takiego siniaka sobie nabila? Cudne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak witała zaporę Solińska :D
      jeden się goi, drugi przychodzi i tak w kółko z tymi siniakami :)

      Usuń
  9. też byliśmy w tym roku nad Soliną, pięęękne tam :) latająca Lisa to moje ulubione zdjęcie (ze spaceru) :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, Solina to miejsce, gdzie zdecydowanie można wypocząć, a wakacje to najbardziej odpowiedni do tego czas.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w tamtej okolicy. Taki domek to fajna sprawa gdy jedzcie więcej osób.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger