zAZZU



Na dysku zalewa mnie fala folderów z fotkami a ja nie mam czasu by to wszystko jakoś poukładać i powrzucać po kolei...
Poniższe zdjęcia powstały zanim Lisa skończyła roczek. Spontaniczny poranny spacer , kiedy to dziecko nudzi się w domu i koniecznie chce wyjść na dwór. 


To będzie raczej tydzień z Lisą w roli głównej na blogu. Moja kolej przyjdzie po weekendzie, więc drodzy antydziecięcy hejterzy, proszę bardzo. Macie tydzień na wylewanie złości , chętnie poczytam Wasze frustracje ;-) 









sweterek / sweater - Tkmaxx
t-shirt - F&F (second hand)
jegginsy / jeggings - H&M
kapcie dla dziewczynek / sleepers - Zazzu.pl

10 komentarzy:

  1. A ja chętnie popatrzę sobie na tą malutką ślicznotkę! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to sa te wygrane u nas w konkursie? :D
    megaśne są ! <3
    Lisa jest uroczą dziewczynka , rośnie jak na drożdżach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, to wygrane u Was, Zapomniałam się pochwalić ;)

      Usuń
  3. Kokardeczka na główce i spodnie wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest:-) czekam na więcej zdjęć! Madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam dziś na allegro paputek dla Młodego i znajduję na aukcji zdjęcia z buzią znajomego dziecka... myślę, myślę - to musi być Lisa! i tak ;) zdjęcia na aukcji Zazzu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk, papucie Zazzu lisa wygrała w konkursie, niestety nikt nie pytał mnie o możliwość wykorzystania jej zdjęć, ehh

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger